un post Roseta..... tan roseta cm......

dissabte, de juliol 09, 2005 Edit This 0 Comments »
Jejejjeej, q vespraeta la d ahir!!! Vaig agafar el cotxe i....... EN BUSCA DEL PUEBLO PERDIDO!!!! en serio, alló d "los Alpes" hem sonava a tonteria, Deu ni do!!!! q si sta en los alpes??? segur. Elegirem ahir xq feia bon temps per a baixar, mes be plutjós i aixins a part d rentar-se'm el cotxe (cosa q no va passar i ara sta mes brut!!!), jo no pasava calor al tindre q baixar fins Novelda. Pues si, davant tot pronostic hem vaig perdre, bueno, no realment, va ser q hem vaig "saltar" (qui hem mana a mi anar a 140 per la ditxosa autovia!!!! q anava plovent!! sta xiketa...) lo q ve sent la ixida d?Agost i allà aní jo, fins a Tibi (el infinito) i más allà (Castalla) >>> NO COMMENT!!!Arribe al poblet ja mes contenta i.... q musica sta sonant?? (mncanta enrecordarme de la musica q porto quan arribo als llocs):
"....He aprendido cómo andar
por encima del sol sin quemarme los pies.
Lo he podido abrazar
sin notar el calor que dicen que desprende
He aprendido a volar
con el viento que sopla tan solo "pa" verte.
Aunque tú estés tan lejos,
vendré a buscarte y más tarde quién sabe.
Quiero ser poeta
y decirte a la cara
que me gustas un poco o mejor con locura.
Quiero ser poeta
y rogarte por la cara
que te quedes un rato o mejor para siempre.
Me das miedo y siento pena,
pena, penita pena.
He aprendido a quererte cada día un poco más.
He aprendido a olvidarte cada dí un poco más.
Y siento pena, penita pena...."
Per a al vostra informació es de Jarabe de Palo, surt al recopilatori Happy & Sad q hem va regalar Georgy (na), a la part de happy, i a mi m'agrada prou, no se, imagineu-vos, una tia to loca dins d'un cotxet xillant/berrejant aço, en la radio a tota pastilla pels carrerets del poble mes perdut de la provincia!!!!! un xou.... i no trobava apartcament a prop del cató...... i ale!! a pegar voltes, pues res, darrere el mercat!! algo, es algo...... esperar a Inesita i xan!!!! al cató a comprar llibres!!!! (q fas si no en una llibreria?) i dspres al bosque a fer-nos algo i coneixer gent (tinc un Javi mes pa la llista!!! apunteu!!! Javi Novelda II)!!!!!!.
Aixo si, us he de confesar que va ser el millor de tota la tarde, vaig star veient al nen mes guapo de la terra!!!! ara enseguida sabreu qui es..... imagineu: un nen petitet, aixina, de 4 pams d'alçada..., ros, el pelet a lo caçola, un polo roseta.... i els dos ulls mes blaus que us pogau imaginar!!! jejjeej, q guapoooo, jo el meu fill vullc q siga aixina, en serio!!! tinguera 20 anys mes aguera tornat al passat i l'aguera raptat!!!. Suposo que teniem q star aborrides per a star veient les fotos del "cole", pero ske Novelda sta en obres..... i poc mes teniem per a fer..... ai q guapoooooo, ja se jo xq el video de la graduació no es va fer sobre fotos d quan erem petits...... :p (mireu a la dreta del post....jejejje, casualitat??)
x cert!! els dos punts principals de la tarda van ser sobre les proximes reunions:
  1. Festes de Novelda: ja vorem, xq Inés hem va dir que van varis grups a fer concerts i tal, i unos que es diuen Pereza, q ella no te ni idea d qui son i el dueño de El Bosque tampoc, i jo volia matarlos i no te lo voy a cantar pero.... no quiero volver a hablar....
  2. Terra Mitica: ja se q sona dominguero raret, pero hem pensat juntar-nos unes 10 personetes o aixina, i reunint algunes entrades gratis i desconters, passar una jornada divertida i crematoria (xq el sol ha de pegar...) en Merda Mitica!!! >>> seria per a Agost, esta llista no va cronologica...
  3. Festes de la Vila: Seguidetes de les de Novelda, ja vorem, ja vorem..... q jo treballe de matins.....

I fins aci la meue visita als alps, en el record: La canción de Susanah, l'ultim de Stephen King i un nou marca llibres q posa el Catón (un altre per a la colecció!!!)