....No lloro xq me apetece.....

dimarts, de juliol 05, 2005 Edit This 0 Comments »
(avui en el bar......fent un cofee)
-q tienes en la cara?
-nada!!!
-te has tocado el grano?
-no!!
-i esa cicatriz?
-nada.....
-saraaaaa.......
-no me lo he tocado!!!!
-claro!! ayer tenias un bulto en la frente i ahora nada!!! te dije que te esperaras, se reabsorben!!
-no me lo he tocadooo, ha sido con un bisturí!!!
-......
-......
-quedamos esta noche para ver nip tuck???
-ideal.....
.
(avui en el zulo fent un blanc i negre i veient nip tuck)
-es Rufus
-eing?
-el cantante
-m'encanta su acento de inglés canadiense con pronunciación francesa....
-......
.
For to see my depth of sorrow
You are not allowed to follow me
Into this town square
And then run away
Evil angel with your cleft tongue
When you kissed me
On this town square
All the lights came on at sunset
Thought you'd stay
Evil angel bearing apples
When you kissed me
On this drawbridge
As the boats do
How was I to know you'd flee
Tear down these monuments
Bury the coat of arms
And build for me a factory
Evil angel when you're faced with hatred's
Daggers in my honor
You're no match no scratching hearts that no longer bleed
Oh Evil angel tear down the monuments
Evil angel bury the coat of arms
And rebuild for me these memories
For to see my depth of sorrow
.

Per a veure la profunditat del meu dolor
No t'es permés seguir-me
En aquesta plaça de ciutat......
I després escapar.....
Ets un angel dimoni amb llengua de clavill.....
Quan em vas besar
Sobre aquesta plaça de ciutat......
Totes les llums es convertiren en una posta de sol
Pensant que et quedaries......
Angel dimoni que porta pomes
Quan em vas besar
Sobre este pont llevadís
Com els vaixells fan.......
Com sabia jo que escaparies.....
Enderroca els monuments
Soterra l'escut d'armes
Construeix per a mi una fàbrica
Angel dimoni amb odi a la cara......
Mata en daga en el meu honor
No has trobat cap cor que no arrape y que et faça sagnar poc........
Oh! Àngel dimoni derroca els monuments
Àngel dimoni soterra l'escut d'armes
Reconstrueix per a mi estes memòries
Per a veure la profunditat del meu dolor