Cumples.....

dissabte, de juliol 23, 2005 Edit This 1 Comment »
ANIVERÇARI FELIÇ, ANIVERSARI FELIÇ......
PER MOLTS ANYS AMORET MEU, LO D'OBLIDARME DEL TEU ANIVERSARI ERA TOT ESTRATAGEMA, JEJEJJEJ, QUE MENTIROSA, CLAAAAAR, VOLIA QUE ENTRARES AL BLOG I AIXINA QUEDA MES XULO DE DIR......
rESuLtA qUE cOM tOtS eLs aNYS M'HE OBLIDAt DE l'aNIVERSARI DE lA GENT, I MIRA QUE TINDrIA quE eNrECORDARME!!!xq l'ultim cop q hem vaig oblidar hem va costar algo.... imagineu el cumple d Fede es en Febrer i el de Carles tb (FD el meu ex, i carles el d eire) i clar, jo sabia q un el 9 i l'altre el 10, pero quin??? i res , men recorde d quan es el d fede, hem passo el finde pensant en felicitarlo (caia dilluns o dimarts), segueixo pensant i quan hem done conter es dijous i hem truca un poket "mal" xq ningú ens haviem enrecordat del seu cumple..... i un mes mes tard..... el q tots sabeu (pa mi q inconcientment hem vaig dir: nenaaaaa, se ten va massa el cabet!!! tu no stas per lo q has d star...). I aixo...i en març s'hem va oblidar el del Pedran (crec)....pues res, q m'he oblidat un altre cop del cumple d'algu, i mira q se q es per ara, pero sempre confonc i l'altre dia pensava, venga q li regale???mmmmm...... un llibre?un cd?....... i no se q me s xq marxo a un concert a busot o aigues o no se q, q dema segueixo felicitante!!! muaaaaaaaaaaaakkkkkkkk
Veus?veus?veus? un post escrit en 2 dies, no et mereixies mes, q celebrem el teu cumple tota la setmana!!! :p a vere si vens a festes dimarts o dimecres, bueno ja acabe q si no..... un petó gegant per al meu hobbit preferit (ja no recordo qui era Frodo i qui era Sam, ho discutim....), del scratch per al itch (una rascadeta per a la picor....), per a la millor peep de les meues cançonaes de ECDS (q xulo, en sigles i tot), per a la unica q hem suporta any rere any, i q no li importa q sempre m'oblide del seu cumple (si es tots els anys igual........)..... i mil coses mes, x cert ja tinc regalet pensat (m'ha ajudat ma mare, pero ja saps, es cm regalarli algo a una filla!!)..... i:
ENHORABONA A LA MILLOR PERIODISTA Q IXIRÀ DEL LA UMH EN ELS PROXIMS ANYS
(m'ha quedat tipus discurs George Bush.......puajjj!!!)
LOS AÑOS TE SIENTAN MU BIEN..... :p Y DEJA QUE SIGAN PENSANDO QUE CUMPLES 23....

1 comments:

Anònim ha dit...

El Meu es el 16/05 fes memoria!!
---Iris!--- :p