Coses de disabte a la nit

diumenge, de juliol 03, 2005 Edit This 0 Comments »
Hi ha varies coses que poden passar, els dissabtes a la nit, quan tothom va baix els efectes de l'alcohol, cm per exempleeeeeeeee, no se:
  1. que un nen menor q tu (un any pero menor!!!) et tire els trastos durant 2 hores i que damunt et bacile!!! (uiiii, que te pones rojita de bailar conmigo......), la veritat es que casi ho consegueix, pero la dignitat, la promesa a petició popular i exigències propies no mo permeteren (us juro q no anava beguda, pero un un moment, m'entre m'el treia de sobre crec q el vaig cridar pel nom d'un altre noi........ ufffff). Aixo si, apunteu la maniobra de despiste definitiva: n'em a fer una coseta, t'ensenye un pas, un ultim pas d ball i no hem dius res mes en tota la nit, ok?? i va funcionar!!! >>>>> ja ho diu una companya del CSI, els nois, si no els fas cas, insisteixen, en quant els fas un poc d cas, el interés d'ells desapareix!!!!!
  2. es part de l'anterior pero es pot cntar: rebre un petó a l'orella!! xe!! quant d temps......
  3. que un altre nen, este si d'un 15 anys es pasa tb la nit, agafante la cintura i somriente!!! (jo volia morirme.......), i que no recordes de que el coneixes, ignorancia a dia i hora actual que permaneix, pero que creus tindre-ho a la punta de la llengua........ (pot ser de la barra del bar.....)
  4. que un ex company de classe confesse que després d'haver sofert durant 1500 anys les meues carabasses, fer-me regals, felicitarme per acabar la carrera,....... passa d'insistir més.......... (tot xq la gent hem preguntaba cm estaba i jo deia: be, pero ske no es vol casar en mi xq li te alergia als anells.......jeeje)
  5. beure gintonic.........uffff
  6. pixar baix d'un garrofer, si el trobes.......
  7. mirar el mobil cada 10 minuts esperant un missatge.......del mono de javi, que estaba per les terres baixes de festa.......
  8. ja sta
  9. dew siau!!