Casualitats d la vida.....

dimarts, de juliol 12, 2005 Edit This 0 Comments »
Mncantaaaaaaaa, sempre q llegeixo algun dels llibres de Stephen king, d'esta ultima saga, q stan replets d coincidencies, resulta q jo a la vida diaria tb tinc....... i q tinc??? jejejej, no es una cita, pero bueno, som amics, i cm q es l'unica persona q hem vol acompanyar al festival de cine...... (si no es por tirarte a la cara nada, haz con tu vida "el q et rote")....... anirem dma x la vespradeeee i dimecres suposo q tb, jejejej i una d les pelis es diu: Cosas que hacen que la vida valga la pena, en fin, jo segueixo al meu mon...... i a este pas crec q necesitare una lobotomia per poder anar-me'n trankileta al Gales sense pensar massa en alguns i algunes........ algunes com la pedaç d familiar d pacient q he conegut avui, q tia mes guapa..... i les mirades q ens pegavem..... (javi! te prohibo pedirme un trio! esta me la que daria yo solita :p >>>> disabte era l'unic q ens deien els amics dspres d dir-lis q ens considerem bisexuals......) , i q somriure mes...monoooooo, joooo. Bueno, a vere dma si ens veiem..... encara q stare mig adormida xq entro a les 8 i mireu q hora es!!!!