.....merda de dia......

diumenge, de juliol 10, 2005 Edit This 0 Comments »
Ahir era la meua ultima nit de vacances i avui, l'ultim dia......el que en resumides vol dir: que a partir d dma hem queda tot un mes i pico de treballar com una boja, en la que no voré a ningú i en acabar si hem dona temps una setmaneta per a fer-me la maleta i arreplegar tots els meus papers i voileau! marxare, 2 anys, 2 maleits anys, fora d'esta merda de país, no neu a vorem en 2 anys, i q passa?? q vullc anar avui al cine xq es el meu ultim dia lliure i ningú podia!!!!!! aaahhhh!!! clar, la gent normal te coses q fer els diumenges...... ni una sola persona!!! Deu meu!! tan costava?? i ske stic segura q dma a ki li diga hem cntestara: jo haguera anat!! pues no!! avui tot el mon a decidit tindre el mobil apagat o sense saldo!!! perfecte!!! tots a fer la ma!!!...i clar jo q soc idiota de naixement ara hem sento malament, xq clar! si estic sola i ningú hem fa companyia se suposa q es xq vullc!! ale pues res aki la imbecil escribint les penes al blog!!! despres de vomitar-les en la taça del vater q es l'unica q m'escolta i hem mdeixa abraçarla....... vaig a respirar xq cm entre ara algú a casa i hem veja plorant davant la pantalla vaig directa a la consulta del psiquiatra....... ja sta, ja estem mes trankils...... jo i el pastis d putxulata q m'he comprat al ixir del cine...... ale! aig a cntarvos cm ha anat la tarde, q tp ha stat tan malament, pero desgraciats penso oblidar-me mes pronter d'aço......
He començat a trucar a la gent a les 6:15, xq volia anar jo en ma mare a vorer un documental q feien a les 7 sobre un poblet de Soria que es diu El cielo Gira i sta xuli xq m'ha portat records de quan erem petits i anavem en le scabretes amunt i avall, i quan visito a la meua avia, les converses eixes q sols la gent major te...... ah stat be dintre d lo q cap. Una d les coses destacables ha sigut l'arribada, el cine Roma sta en un carreronet on hi han alguns bars i han posat una gran alfombra vermella i cadires cm d director de cine en els noms d tots els convidats especials, i algun bar ha posa tles seues tauletes d terraça allí intercalades, alehores he vist un noi en una taula q berenant i he pensat "eixa mandibula cuadrada i eixos ulls verds hem sonen" i aleshores he dit en veu baixa pero suficientment alt per a q m'amare hem preguntara qui era: J..javier.... i he canviat el chip i he pensat "mes javiers no, saraaaa..... Antonio Zabálburu" i ja m'he girat cap a m'a mare i li he dit: mami, es el q fa d metge en Hospital Central.... i ja sta!! no hi ha massa mes interessant q contar...... pero trankils, q jo les venes no me les talle!! q encara tinc q llegirme molts llibres pendents i vorer moltes pelis i no sta el horno para bollos!!!! q vos disfrute el vostre maleït temps!!!!