Carol i altres

dilluns, de juliol 18, 2005 Edit This 0 Comments »
Segueixo aborrida, no tinc ningú en qui barallarme via messenger!!!!! aggghhhh!!!! x cert:
AVISO PARA NAVEGANTES
estos dies aborrits he decidit espamejarvos els blogs posant com a comentaris direccions de epdlp, un lloc que m'agrada prou i aixins us culturitceu, cadascun teniu el vostre text escollit!!!! disfruteulo!!!!
En que penseu quan us diues: Carol, pot ser molts no hi penseu, jo penso en el color taronja, jejje, q valencia q queda esta paraula....., en un pel vermell panotxa, taronja, llarg, cau sobre uns fins muscles, d'on surten uns fins braços amb fines mans i llargs dits (tot un plaer d dits....), un cos concord amb eixos braços, tota fineta.... i les cames, cm no? llargues, i fetes en la mateixa pell blanqueta que la resta del cos..... els ulls verd que miren en curiositat la seua primera experiencia homosexual...... encantadora e innocent....... la Carol de Patricia Highsmith, akell llibre que vaig tindre entre les mans als 16 anys i q cm tants altres m'ajudaren a descobrir..... coses..... ;p .... el llibre q vaig trobar i devorr una tarde a casa d T, x cert:
Avui t'he recordat a tu tb, q se q stas ahi, sempre, quidant d mi..... i les converses q teniem en les que hem preguntabes si era feliç i sexualment satisfeta, q bona..... jejeje, i jo et deia: claro!!! soi joven, pero se q es lo q quiero...... no se, hace ya ca si 2 anyos q te fuiste i me dejaste, 2 anyos sin tus masajitos a la luz del fuego, 2 anyos sin tus palabras al oido : do you want fly to the infinite?.... jejejej, 2 anyos sin oler a aceite d almendras por todo el cuerpo, 2 anyos..... 2 anyos en los q tod@s los que te hemos querido nos evitamos ,no podemos hablar de ti xq se nos hace un gran nudo en la garganta, pero se q estas ahi arriba con tus angelitos, vigilandome: TU NIÑA YA ES MAYOR!!!i sigue sabiendo lo que quiere, eso si, a quien quiere no...... pero con el tiempo lo logrará....... i se va lejos, muy lejos, fechas coincidentes, 2 anyos +..... bueno, tu lo sabes, no?? te sigo queriendo mucho, un beso conmemorativo T