[...Nunca es triste la verdad si no tiene remedio..]

dijous, d’agost 04, 2005 Edit This 2 Comments »
Tengo una mala noticia
no fue de casualidad
yo quería que nos pasara... y tu, y tu
lo dejaste pasar
No quiero que me perdones
y no me pidas perdón
no me niegues que me buscaste
nada nada de esto
nada de esto fue un error
nada fue un error
nada de esto fue un error
Los errores no se eligen
para bien o para mal
no fallé cuando viniste... y tu, y tu
no quisiste fallar
Aprendí la diferencia
entre y juego y el azar
quien te mira y quien se entrega
nada nada de esto
nada de esto fue un error
nada fue un error
nada de esto fue un error.
Oks, sta molt, molt escoltada, ens donarán un estiu..... pero
no hem podeu negar que es una lletra simple y q algo diu, no?? o ja hem torno
boja y escolto comercial a tutti plain!!!! aaaaaghhhhhhh!!!!
OK, Ok, OK, no ho diguis!!! es una horterada!!! ja ho has dit, peró.... collins!! es una cançó, es per posar algo, ara q he conseguit tindre el cap en blanc y no penjarme d ningú fins q no es penje d mi..... deixam posar cançons horteres, a algu li agradará dic jo!!! (x cert ahir vaig fer una d gimnasia d'uls.... quin company de treball!!!, y avui he estat en el de Plasencia, que es un poquet lentet, pero bueno....)

2 comments:

Anònim ha dit...

ara q he conseguit tindre el cap en blanc y no penjarme d ningú fins q no es penje d mi.....


i q passa si algú es penge de tu i no t'ho diu? jeje larga espera ...

wincky

M ha dit...

pues q ho diga!! x cert, no us ho he cntat lo de "esque me vuelves loko....", "mira nene, lo ultim que necesite jo en la meua vida es un tio cm tu aixina que..." q cabrona...
:p
un winky pa tu 1/2 metre sexual!!! buenorro macizón!!! :p jjejjeje (ja et torno la pilota...)