Fred & Ginger

dimecres, d’agost 24, 2005 Edit This 0 Comments »

Despres de quasi 8 nits dormint poc i menjant no millor, el viatge acaba....després de visitar 2 de les capitals mes romantiques i boniques d'Europa tornem cap a casa... 8 dies intensos, en museus, castells, palaus, musica, opera, literatura, cultureta, molta cultureta, i festa, i amics... ens quedariem a viure, aixins que aprofitarem aquesta ultima vesprada... agafant el metro del costat de l'hotel, fent transbord en Mùstek i baixant en Karlovo Nàmèsti ens situem a la vora dreta del Vltava (el riu que creua la ciutat i ben creuada que la deixa...). Vullc anar al NOVÉ MESTO pero avans arrastraré a Lara fins un altre lloc.... es el dia mes calentet de tots, uns 25 graus, portem les camisetes de tirants ben encasquetades, el sol fins i tot et calfa la pell i encara tens mes ganes de quedarte a viure per sempre en aquesta ciutat...on anem Na Moráni avall? jo ho se.... segueix un poc més, creua a l'illeta de circulació i alça els teus ulls al front... Fred & Ginger... una de les creacions de l'arquitectura moderna, res avorer en el NOVE MESTO i totes les seues esglesies gotiques (mítica Apolinar) que tant m'agraden, res a vorer en MALÁ STRANA i les seues esglesies renaixentistes que no m'agraden.... ells dos, sols, ballant, perfectes, al bell mig de la ciutat, m'encanta..., gasto 1/2 carret de fotos (després no tindré per a les esglesies gotiques), m'agrada Praga, tornaré, un bon record es el que hem queda.... com va dir Joseph dilluns: conoces muchas cosas buenas de mi pais....