dissabte, d’agost 13, 2005 Edit This 1 Comment »
Habia escriit un super post d’estos en els q hem replantege un pedaçet de vida, les meues relacions perdudes”, tot arrel del ultim post de Lobo en el seu blog…. Un escrit preciós sobre algú que torna, una segona oportunitat, jo deia que si, cm tots, tinc alguns d’eixos “no disfrutats”, segons trens…. per ahí perdudets....poor..., que clar sent cm soc ni ganes d que tornen…. Q mal d cap!!! (el post era moooolt llarg, pero l’ordinador a decidit eliminarlo no se xq...), en fin deia noms i ciutats….. pero dspres he pensat q pa que alçar la pols? O sabem ells, jo i ja sta!! I ho sabem be, pero no puc oblidar, no, encara, no, eixa careta mentre hem deia “no se porqué dejamos de hablar, eramos tan amigos,….. ah! si! Me rechazaste!!...” i dspres pense: “ufffff, agggggghhhhh, el mate?, encara tendré jo la culpa!! Ale majo q te vaya bien…” ja sta!! Q me excedo!!
x cert una coseta, guarde els secrets fatal, sobre tot els meus.... ske jooo, ho vullc dir, pero hem tocará esperar, ...... te nom d noi, no m'heu notat mes romantiqueta ultimament?? ;p >>> pero shhhhhh, o no funcionarà

1 comments:

Anònim ha dit...

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

més muakkss .... jeje

wincky