ja se q es pronter

dimarts, d’agost 16, 2005 Edit This 7 Comments »


ja se q es pronte, les 8:45 del mati ni mes ni menys.... pero es pa no
oblidarm dspres d'escriure, vaig a dormir pero tornare, us tinc q parlar
d'alguna coseta del hospi (ben inspirada per jordi) i posar unes fotets.....
jejej, dewwwwww

>>>> i ara es atrd, sin les 15:54 de
dimecres, ja..... ahir no vaig dormir una merda i hem va pasra ben poc.... avui
sope en el refu (en Joseph, Laslo, Itxi, Sendoa?, Lara?, Jose?, Javi?, les
canadienses?...), aixina q espere cntar algo dma (vaig a dormir, q dma tb
treballo a les 8 i si sta nit dormo poc....). X cert, no ha sucumbit del tot
l'ideia de deixarme inspirar per Jordi, a vere si la proxima vegada q ens vejam
m'inspira mes....

Les fotests si q les pose, son les seguents: aixo es el
que faig quan arribo a les 8:30 a casa a dormir despres de tota una nit en
vela... miro be el llit, trec el cap pel balcó (la meua habitació sols te 3
parets la resta es un balcó on jo hem pose la cap çalerera a l'estiu) i comence
a pegar voltes fins adormir-me....

>>> avans d q ho comente ningú ja ho faig jo: el meu llit pareix d puticlub.... lo q te ser un poket pijeta tipus agata ruiz d la prada....


7 comments:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Cascabel ha dit...

La cita del mes... es realmente positiva, utopica me encanta! me hace sentirme menos sola en mi mundo de ilusion.. ;)

M ha dit...

Es de un libro de Mijail Bulgákov, escritor ruso de principios del siglo pasado, puedes imaginar como le ivan las cosas por su pais en esos tiempos.... escribió un libro EL MAESTRO Y MARGARITA y la frase es del principio, hay un texto más abajo de este post (el de el extranjero), ya lo he recomendado antes (tirada sobre una moqueta ¿marron? de un hotel en Praga) y no me cansaré de seguir recomendandolo... (si lo consigues disfrutalo porfa...)
;p

Anònim ha dit...

ostres, ara anava a fer un comentari dels meus. Però clar, després d'aquests comentaris tant cultes ... jeje

quin llit mes gran no? quan deies que tenies llits de sobre a casa teu volies dir aquest oi? :-p

una miqueta pijeta agata ruiz si que ho ets ...


wincky

Anònim ha dit...

x cert, on tens el mànec per pujar o baixar la persiana? jeje

és que el meu pare treballava en finestres, vidres, persianes, i n'havia vist moltes ...

diga'm observador

wincky

M ha dit...

guardat a la tauleta d nit, xq eixa persiana no la toco al estiu. Cm q a l'hivern canvio el llit un altre cop d posició...... crec q sta a la tauleta d nit, o perduda per algún racó.... de totes formes tant me fa, este hivern no soc aki per pujar-baixar la persiana..... que s'apañen, no?....