....ultim soparet de la ristra de soparets als q ultimament vaig...

divendres, de juny 17, 2005 Edit This 0 Comments »
Eu vist??, ja li deia jo ahir a Cristi, al principi et trobes malament, pero en res comences a fer vida social, et relaxes i ja voras....... (quan se es soltera.... ;p)
El "sopar" d'ahir, q jo no vaig sopar xq pensava q arribariem avans a casa.... era anar a vorer els nous xiringuitos d les platges del Sud de la ciutat (Paradis, Bon Nou...), en companyia de l'unic noi que conec que sap menejar el cul ballant "como mandan los canones", Jose, que se que de vegada en quant es pasa per aci, i que si veu aço, pensarà: cm s'aborreix, ho te que escriure tot??? . jejeje, siiii, tot ho de d'escriure, xq si mn vaig sempre puc entrar i dir: mira que feia jo a les nits en Espanya..... podia anar descalça per la sorra de la platja, beure suc de piña escoltant la timbalada (fluixeta...., intentar convencert per a que m'acompanyes al sopar d'avui...... ups!! aixo també??? que va jo no era la que intentava, era Shaz, que es una pesà i cm es converteix en carbassa a la 1 del matí, diu que marxarà pronter..... (per un moment he pensat: jose enten el valencià??? jejejje, per a matar-me, si el parles millo r que jo), pues res intento de canvi de parella a últim hora falluto, aixo si hem vaig guanyar un passeig en moto del que quasi no m'oblide mai per ser el passeig en moto on hem vaig trencar la cama.....menys mal que controlem un poket..... :p , unes rises de bona nit mai van malament...... bueno, ja ens tornarem a juntar en unes fotets de Cuba i per a q m'ensenyes a conduir la moto (quan medisca jo 20 cm. mes.....), esta ecrito .......ahhhhhhh
:p