*Qden 6 dies...q nervis...my name is....ufffff....aaaggghhh*

dilluns, de juny 20, 2005 Edit This 1 Comment »
HOla....,
ahir vaig pasar un bon ratet x la tarde escribint una despedida,
volia fer una per a cada uno de vosaltres,
masa dificil,
perque vaig començar per les persones q més vullc i en res hem vaig posar melangiosa i buaaaaaaaa, una plorera, res q no es pot!!!
aixina q esta serà la primera part de la despedida i dspres ja fare un altra i la tercera serà la de la festuki que farém......
Aixina q avui per a començar recollire una frase molt xuli q hem va dir un amic l'altre dia: "pos antes dekete vays m tienes ke avisar, asi nos tomamos un cafe o algo, esq dsd ke se kete vas as empezao a faltar"........oOoOOOooO, q monoOoooOo, supose q hem fare un café en el xic...... o un altra frase i esta la va dir tota seria una amiga "no te vamos a dejar que te olvides de nosotros.....eso si, no te olvides tu de hacer una super fiesta pa que no nos olvidemnos todos de ti"
Agggggghhhh: avui en la platja estavem les 2 allí hiper-nervioses, sense dir-nos-ho, fins q Lara ha explotat, tia estic nerviosa.......2 anys!!!!, i ja ens hem posat nervioses les 2......jo que porte un mes planejant una maleta de 20 kilos........si no hem va costar per a Praga.......quins llibre mn porte??? quins records??? mnporte fotos??? d qui??? xq tinc moltes!!!!!
No se q més dir.....en la carta d'ahir deia mes cose, pero bueno...... quedeu-vos en que aço es el començament del fi i el fi del començament d'algo més..... no se que dir per a no posar-me pastel......
Res, nens i nenes......ens veure'm avans q marxe, segur i si no, se siente.....
jaajaja
q feliç q soc
i si jo soc feliç.......
:p
X cert, a lo d la última carta....el post eixe q sta aci baix.....sols afegir una coseta més......:
P.D.: Como me dijo ayer un amigo: "nena, no t'en saps ensortir dels lios!!", se tratava de hacer practicas de lios, lo que pasa que no se me dan bien las despedidas, a ver si así al menos lo dejo todo un poco apartadito.

1 comments:

jesús ha dit...

abans de facturar una maleta de 40 kilos, fes-ne dues de 20 ...

firmat: un maleter

jeje

xo encara queda pq marxis ... ja tindràs temps d'anar-te despedint de la gent