segundas partes nunca fueron buenas - second parts never being good

dimecres, de juny 08, 2005 Edit This 5 Comments »

RANQUING,
segona entrega
JEJJE:

  1. Candy Carnaval >>> 26, es manté, q rarooooo, rarooo, raroooo
  2. Mari'cose >>> 12, pesàaaaaaaaaa, cansiiiiiiiinaaaaaaaaa, jejeje :p
  3. Lara >>> 11
  4. Shaz >>> 10 , avui no has vingut a la biblio!!! faltaaaaaa
  5. Sonia >>> 4 , las tuyas valen doble??? ;p (tranquila, sto no lo lee nadie, i si lo leen q se enteren....q voy a ser la tia d la niña mas bonita de to lo món!!!)
  6. Javier Novelda >>> 3 , jo no se qui es, a mi ni hem pregunteu, pero a mi m'apareis aixo, i pa mi q es un intrusisme d la gent d'este poble....!!!
  7. Destacar cm a >>> 1 a Lali (la meua futura companya d professio d BCN) i Naxo (el meu company..... empiezo a hechart d menos.....)

5 comments:

Anònim ha dit...

futura companya de feina a BCN? que hi has de fer a bcn? portes la katana? :-p

wincky

Anònim ha dit...

deixa'm el teu mobil i ja vuras si escalo posicions al ranking ... :-p

winck

Anònim ha dit...

companya de professió i q es d BCN....... jo a tu ni pa, es més, no eres anonim??? i jo cm se qui eres??? jejejje

Anònim ha dit...

xl wincky ...

:-p

Anònim ha dit...

naxo, el teu company? mmm, qui es?

jeje

wincky