....APRENDRE A VOLAR....

diumenge, de juny 12, 2005 Edit This 0 Comments »
Una cosa essencial, q hem d'aprendre tots els escaladors es..... volar,
per a q ho entengau, al principi sols muntar d segón (en la corda ja posada....),
quan el teu cos s'acostuma a la roca i augmenta la confiança, ja muntes de primer, o en flash, o en top rope...... cosetes....
Aleshores has d'aprendre a volar, xq ja tens confiança, pero la ment et juga males pasades i les has de superar.......
Avui hem arribat tardissim, anava a dir cm sempre, pero avui eren les 14 per lo menos, xq no s'ens a acudit res mes q anar a banyarnos en pilota picà a la font d l'Alcantara.... pero aixo es altra historia....., al acabar el banyet, hem muntat, i entre agafar el material i tot..... a les 14 ja stavem començant, a Lara li ha entrat un atac de panic, xq l'altre dia va tindre un accident, l'hem baixat, i mntre ella muntafa i baixava jo he fet un poket de yoga i respiracions, perque veient la mala pasada q li ha jugat el subconscient a Lara, jo q portava 1 mes sense tocar la roca....o +...
La primera l'he feta sencereta en top rope, perfecte, agafant les cintes q havia deixat Lara i be.....
la segona......he decidit muntar de primera..... un 5+ o algo aixina.....quan porte tres cintes ( a uns 15 metres del terra), veig la seguent anella sobre el meu cap a uns 2 metres i jo sobre la ultima anella a 2 metres tb.....,....total, miro el paisatge, la roca.....i veig un pasatge a ma dreta, q fa cm una cova, peus molt petits, ditets i salt a la bustia d dalt l'anella.....hem preparo, redireccione a la dreta, i quan estic, comence a tremolar....clar, el meu cap a calculat....m'he mogut un metre a la dreta el q vol dir q si caic es un vol de 3 metres.....asegurant-me Lara, q no es q no puga, pero posali mig metre +......res, he asegurat el cos i he pensat....respira......inspira espai!!!!, i poc a poc he tornat en mi, la puta anella a la merda he decidit despenjar-me per baixar, baixar d'eskenes es lo pitjor xq no veus els forats......i un mal de peus.....he anat baixant poc a poc....poc a poc.... i a mig metre, quasi en els peus a sobre, de la ultima anella q havia cintat, les meues mans han decidit soltarse de la roca i...... he volat!!!una merdeta pero ja se lo q es.....jo no volia anar a la graduació en els genolls fets un blau.....jejeje, ilusa......lo del blau del genoll a sigut muntant, l'unic q m'ha passat al volar ha sigut una cremada a la ma dreta, q m'he fet en la corda..... un extrafino i au!!!!
Despres ha començat a ploure i hem marxat al refu a menjar.... us poso unes fotos d'un anglés, q no parava d xillar : WET ROBE, WET ROBE, q s'ha quedat penjat al començar a ploure i s'ha tingut q qdar alli fins q parara......stava a uns 40 metres, jejeej, vindre a escalar a Espanya pa aço.....