*¿¿Si el amor es ciego, pa que me miras??*

dimecres, de juny 15, 2005 Edit This 0 Comments »
AVUI
M'he llevat a 3/4 de 7 i no per a pixar....
a les 8 m'he tornat a gitar, xq tenia son,
fins les 9,
he parlat en una amiga i ja tinc "bed" en Medrid per als dies 26 i 27,
he trucat a Preventiva i m'hen dit q anara a les 10-10:30,
he anat a Preventiva, lo que es mereix un capitol a part:
Gracies al cel no m'he tocat torner a treure'm una analitica xq els resultats de anticosos davant l'Hepatitis B del 2003 hem serveixen, resulta q cm a bona estudiant d'infermeria hem vaig punxar......n o soc gelipolles, fa moooooolt d mal......i els resultats serveixen, pero cm la infermera q havia en akell llunyà temps era un poc "especial", la nova metgessa volia ferme be el historial i ens hem passat 15 minuts buscant els anàlisi del pobret homenet en el que hem vaig punxar, menys mal q la meua ment privilegiada recordava q hem vaig punxar un divendres i a l'home li van treure una analitica eixe mateix dilluns i q el metge va dir q ja li havia demanat HIV, HB i tota la peixca...... q memoria.....xq no tindre el mateix cabet per a altres coses???.. En acabar d'aclarir la historia, no s'hem acut altra cosa q dir-li: la Hepatitis A en España no nos la ponemos, tu crees q es necesaria?? i hem diu: ¿tu tienes prisa? i jo pense (mmmm.........) : no, no pasa nada, solo tengo q ir a la uni a entregar un trabajo..... i ara ve lo bo: voy a llamar a mi enfermera pa q suba la vacuna.... i la enfera era........oh my Good!!!! una chica un poc especial, q pa mi q es estrabica, q porta unes ulleres dobles q per algo serà.....jo no dic res..... ella si: ¿¿tu eres la de la vacuna??? jejje, te voy a pinchar yo..... m'he sentit pacient!!!! ara ve lo bo, la tia agafa un cotó i l'impregna, q dic l'impregna!!! el remulla en alcohol...... i jo pensava (¿es conscient q l'alcohol pot inutilitzar la vacuna?), m'ha pintat el braç en alcohol (anava pa pintar portes....), agafa hem puncha, jo l braç relaxat, mire a vorer si aspira o q..... i no aspira, perfecte!!!! si caic redona serà q estas en un vas sanguini, tu ni et peocupes.....braç relajat......ja sta, a acabat de inyectarme la vacuna.....pero q passa ara??? q s'ha deixat el cotonet en la taula i q fa??? hem deixa lo que viene siendo la jeringilla con la aguja dentro de mi piel, penjat del braç, agafa el cotó, treu l'agulla, i es posa a fregarme la zona en el cotó...... i jo pensava (vale, fara mil anys q va acabar la carrera, pero en akell entonces, li dirien q manipular la zona de punció interfereix en la absorció de la vacuna??? xq igual no......), jo li he dit: para! ja sta! no passa res!! j om'aguante....... i la tia: spera q et done una tirita..... en quant m'ha donat l'informe la letgessa, he fugit......
He fugit rumbo a la uni on feia una calor, q fastig.....cm pot fer ste temps tan fastigós.....dino i a la platja, lo d la uni ske no es interessant, practicament, he buscat aparcament, q no es facil, he anat a l'Escola a deixar el treball (bustia-treball-dins.....) i he tornat a pasar 30 minuts d calor fastigosa de tornada a casa, l'aire acondicionat hem posa malalta, la calor tb..... ufffff
Marxo
Dewwww
Fins dsprés