ALIVE!!!

dimarts, de setembre 27, 2005 Edit This 1 Comment »
Jejejejej, pa anar practicant..... com q els de Telefonica volen que cometa un assassinat avans d marxar del país,evitant q el meu ADSL funcione com ha, m'ha tocat vindre a un ciber!!! portava anys, per Deu!!! q temps akells, en akest ciber vaig obrir el meu compte de hotmail.... que records.... en Nadir i Mar una tarde..... jo, snif, snif.... bueno, aço hem servirá d practica tb per a anglaterra, on serà tot mes o menys aixina..... ciber, mail, ciber....
Bueno, mil petons a tots, q estic be, no lloreis!! por Dios!!! m'haguera agradat escriur tot el q m'he estat pasant estos dies (no va mes enllà d q odie un poket mes als homes menys a un.... q cel....). Muaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk, escruré dvendres sense falta o disabte dsd el airport!!! i quan arribe a Newport lo mes antes q es puga, ok???
Muaaaaaaaaaaaaakkkkk
 
3
3
3
3
3

1 comments:

Anònim ha dit...

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk



wincky