A vere.......

dimecres, d’abril 27, 2005 Edit This 1 Comment »
A vere, vaig a fer una llista de llibres pendents sense ordre d preferencia i xq vullc llegir-los, son els llibres d'els proxims 2 mesos aixina q la llista pot ser major:

  • LLibres q estan a la tauleta de nit de "pendents" (eixa es una tauleta de nit q tinc als peus del llit, q sta plena d llibres, mentre q la del capçal conté els llibres q mes m'agraden i l'ultim q m'estic llegint....):
  • Los estados e imperios de la Luna de Cyrano de Bergerac no, no val, no val aluccinar quan llegeixes esta linea.........sips, Cyrano, ni que fora tan extrany, un llibre ben interessant pel que representa, no pel que es. Es de la meua mare, herencia 100%... a la part del radere podem llegir en la seua lletra d'adolescent tardia (q tira cigrons als caballs del mossos...) : Rgto AAA nº71 , 3er grupo 31 bateria, Villanubla....... i que es aixo??? pues la direcció d'un amic d'ella que feia la mili, q monoooooooo, pareix de Zafón i tot....... en fin q devia tindre uns 18 anyets ella, aixins q com es nega a dir la seua vertadera edat, sols podem deduirli uns 30 anys d'antiguitat al llibre, encara q este divendres es el seu aniversari i podrem deduïr mes.........Si s'entera q escric sobre ella a la web........!!!
  • El diamante de Jerusalén de Noah Gordon: este es una donació de itxi al meu fons personal....es a dir, tipic llibre q hem deixes i Deu sap quan t'el tornare xq Deu sap moltes coses....
  • El fantasma de la Ópera de Gaston Leroux: este es de un amic del poble.....(anteriormente conocido como pastisset...), i vaig p'el camí de no tornar-se'l, xq com no s'el te que llegir també va al fondo perdido de mi biblioteca!!! perque es una novela que m'apeteix molt llegir quan tinga temps...... (tipica escusa...)
  • Llibres q tinc q comprar:
  • El de ...nosequé de donde o a donde mis pasos me lleven.... que hem va dir Txus (q aniré a ta casa a robar-te'l.... ;p), que parlant en m'a mare hem pensat que deu de ser un llibre que pertany a uns quants llibres (obvi!!) d'un home que va ser`presoner a un camp de concentració i que estaven xulos.....
  • Cuentos de adulteros desorientados de Juan Jose Millas (Adúlteros y adúlteras, bajo un estado aparentemente feliz y lleno de diversión, viven como el resto de los "mortales" entre confusiones y sentimientos entroncados debido a la agitación que llevan entre trampas, embustes y triquiñuelas. Son personas que se creen dueños del rumbo escogido, pero a los que su conciencia, compañera fiel, les juega la mala pasada de hacerse presente. Millás nos sorprende esta vez con un conjunto de relatos sobre las personas que tienes esa "vocación" de la infidelidad. Aquí la gama de adúlteros va desde los que pecan con el corazón, con la cabeza y, como no podria ser de otra forma, con su cuerpo. Las infidelidades no afectan a sus principios, pues su simpatía hacia este "arte" se mantiene siempre constante. Es un reto que tienen que afrontar y del que no se separarán mientras continue su fe en lo que mejor y más satisfacción les da) >>> eu vist que explicació en casteplà??? Ja feia temps que volia enganxar jo este llibre, al igual que quan hem va pegar per llegir sobre dones (i vaig fer marató d'Isabel Clara Simó, bueno aixo era anti-homes..... Etxebarria y Allende.....) ara tinc ganes de llegir sobre aixo que mai he entes (i també perque alguna vegada he llegit articles d'este homenet valencià a El Pais....i bueno...)......encara que per al meu training personal crec q també estaria be llegir-me El amor dura tres años de Fréderic Beigbeder, home que encara que te el mateix nom que el meu professor de Salut Publica de l'any passat.... te pinta de tindre raó >>> Estos dos els he tret de la guía 10 per a apassionats de la cultura (vamos, culturrillas....) de la FNAC (que no es l'Abacus, pero.....)...
  • Algun llibre més serien els dos ultims de Patricia Cornwell..... Blow Fly (que en castellá es algo aixina com la mosca de la muerte) i idontknowidontknow (nosequénosequé....), que son de la saga de Scarpetta, si, si, eixa q es metgessa forense i li pasen coses....
  • Ara no recordo mes llibres, pero aniré posant-los, xq son un bon real q hem podrieu fer.........a vere si cuela........ els q estan en verd m'els llegire ara, els que estan en vermell tenen pinta d passar al proxim cicle bimensual de llibres per a llegir......... ;p

Vaig a posar-lis algo a les xiques del paracamà, que este diumenge tenim paelletaaaaaaaa!!!

1 comments:

Anònim ha dit...

mentre no vinguis a casa amb una catana ... ja te dire el nom complet del llibre

i no es una trilogia ni res, es un llibre sol

winck cluck