dissabte, d’abril 16, 2005 Edit This 1 Comment »
Ara us explique que vol dir..... Posted by Hello

Jejejeeje, aixo era i no era un grup de gent als que els agradava fer musica........
, moltes vegades ho he pensat, bueno, quasi sempre quan es Santa Cecilia.......
i no perque m'entre paranio cristianoide, sino perque l'any que jo vaig entrar en la Banda de Sella, el cura que havia ens va dir que el poder ser music es un do, un do que Deu et dona i que si Deu vol, el pot treure........d'ença que tinc clar que la musica no es un do es una capacitat, es la capacitat d'agafar un pal i el vent dels teus pulmons, la força de les teues mans, la habilitat dels teus dits....la capacitat de transmetre una historia, de transmetre el que et pasa a dintre, jugar en una composició, endinsar-te en la ment del compositor i serli fidel, o no.........
Com be sabem, no totes les persones tenen esta capacitat, i el que la te la aprofita com vol........pero de vosaltres, la meua segona familia, he de dir q........ no ho feu malament ;p
Bueno, aprofitant aço de la pagina web, no vaig a posar-me rollera en lo de la musica (cm algú va dir....la teua musica es la teua vida??? o algo aixina, q hem va xocar prou, pero bueno, sips, algo aixina), sols donar les gracies per la festuki d'ahir... feia tant temps que no sortiem per ahí q hem vaig sentir renovada..gracietes!!
Bueno, fare unes gracietes mes formals:
-Als meus "quintos" en quant a entrar en la Banda: Noe, MJ, Marina, Dani, Julio, Davitet i crec q ja sta.....
-A la resta de musics de la Banda que sempre heu estat ahi
-Als foranis, eixos llogats que mai ens heu deixat tirats: ara si que va una ristra de noms:
·De la Torre: el meu Esterminio (Javi, ese presi...); Pepe (teletubi Tinky Winky); Guillermo (encara ens enrecordem de vosaltres!!!); Susana (una xica clarinetista sempre va be!!!)
·Mutxamel: Yolanda (un altra xica clarinetista); cm es diu este home q toca la trompeta.......no se, algo!!!
·Novelda: Luis (sempre recordare alló de: cm no toques be el solo les orelles et faran palmes!!!); Roberto (el xic solter....ara ja no); Oscar; Xiqui; Luci.....i altres com Jose (el meu primer "mestre")
·La Vila: Vicentet (tants anys junts no s'obliden, sobre tot les pallisses, cabró!!); El quicki (tp s'obliden eixos anys en classe); Ana (un altra xica oboista!! i saxofonista)
·Aigües: Helios (atilin, tilin....); Davinia (bona companyia); Ruth (sempre disponible)
·Callosa: Ivan (trompetista); Colomina (mai m'oblidaré de ls teues mayes de tigre, grrrrrrr)
·No m'ix mes gent, bueno si, pero ja hem pose rollera......ja en pose mes un altre dia
Ara tornem a parlar de estes fotos q us he penjat!!!, es el diari de ahir per la nit.....perque quan arribes a una altura de la nit et dona per escriure.......bueno, a mi hem pega per ahi!!!! i cm les fotos les te Carlos i ja me les passara, ja les voreu, ara us conformeu en els textos (us transcriure algunes linees.....)

Record 00:50h
16/IV/05
_____________________________
Ant <- en er mundo!!
Repertori:
-BIMBÓ
-Parabaraba...
-Turutututurum...
*Ja no ens dones wisky ni plis-play
*l'ultim es el de Maria, xq. MJ és una esponja!!! (que dius??) > el que llegeixes!!
SARA + MJ + MARIA
Bailemos el Bimbó, Bimbó, Bimbó (bis).
*No hem guanyat el certamen, pero com si l'haguerem guanyat, estem fent una festorra "padre"
QUIN PET QUE PORTEN TOTS!!

1 comments:

Anònim ha dit...

Quite right! Idea good, I support.