BREU RESUM DEL BLOG PER A PRINCIPIANTS

dissabte, d’abril 09, 2005 Edit This 1 Comment »
Espere que no haja entrat ningú, ara ja he fet els cambis pertinents............
Una breu intro al meu blog!!!!: en un principi es deia Tinc un Blog (aixo de titol), i va neixer xq sí (bueno, xq txus tb te un, ja el coneixereu si llegiu el blog), fara unes 3 setmanes es va convertir en la seu del CSI, es a dir el Club de Solteres I, pero ara ha tornat a cambiar, ara es el Blog de Sara i prou!!! xq q ha passat???? ni solteres ni putes merdes, aci stic jo mes sola que la una i m'he quedat cm a fundadora unica..........aixina q res, torn a ser meu........q podeu trobar aci??? moltes fotos i molts comentaris, sobre totes les coses que m'han passat desde el Setembre passat (camí de Santiago, el començament del curs, Segovia, festes del meu poble, fotos de la uni i sopars, Serra Nevada, textes de cançonc i articles que m'interessen, culturilla, les profecies de la tuberia, es a dir l'horoscop,.......i mes cosetes)
Per al remember, visitar sense falta:
-Divendres 14 d'Octubre
-Divendres 22 d'Octubre
-Tot el mes d'octubre esta be (porta de llegir uns minutets.....)
-Novembre: es un poc remember, profecies cm sempre, un trocet del guió de abierto hasta el amanecer (tarantino i love u) i alguna baixonà sentimental que altra, stan les pa elles, pero no dic molt, ske no tenia res a comentar.........
-Decembre: es el mes de la paranoia, tenia somnis extranys......hem sentia anguniosa (aiiiiiii q gonieta)
-Gener: ahi vaig fer el comentari sobre el que va diu Joan Pau II (Rischere In Pace.......), i cap d'any.....
-Febrer: la meua copla preferida, alguna foto de escalar.....
-Març: es el començament de les practiques a UCI, es Sierra Nevada, el final de moltes coses, el principi de moltes altres.........
-Abril: en breu tindreu tot sobre Praga-Viena, i quan jo dic tot, es TOT, no us salvareu..........lo dels videos.......ja vorem si puc, sino us els envio per mail.


Bona Visita!!!!!

1 comments:

Anònim ha dit...

aixo aixo, fotos, videos i tot lo que tingui morbo ... jeje

com ha anat el viatge !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

winck cluck