....Quan...

diumenge, d’abril 24, 2005 Edit This 0 Comments »
desvelar:
1 tr. Impedir dormir a alguien una cosa; por ejemplo, una preocupación o el efecto del café > despabilar[se], espabilar[se], quitar [o perder] el SUEÑO. > Desvelo, insomnio, pervigilio > *Despierto. *Velar ·prnl. No poder conciliar el sueño una persona.
2 Afanarse, *desvivirse o *esforzarse; dedicar alguien mucha atencion, cuidados o esfuerzo al bienestar de otros o a que cierta cosa marche debidamente.
.
.
Quan no puc dormir...
Quan no puc dormir pense en totes eixes vegades que tampoc he pogut dormir....
Quan no he pogut dormir i he trobat algú al meu costat que si que podia dormir ( :( );
Quan no he pogut domir i he trobat algú al meu costat que tampoc podia dormir ( :) );
Quan no he pogut dormir i he trobat al meu costat un buit,
casualment sempre il·luminat per l'unica l'escletxa de llum que consegueix atravessar les cortines....
.
Quan puc dormir...
Quan puc dormir somnie en totes eixes vegades que he pogut dormir....
Quan he pogut dormir i he somniat que trobava algú al meu costat que si que podia dormir ( :) );
Quan he pogut dormir i he somniat que trobava algú al meu costat que no podia dormir ( :( );
Quan he pogut dormir i he somniat que acabaves de deixar al meu costat un buit,
casualment sempre il.luminat per l'escletxa de llum que ve desde la porta mig oberta....
.
.
El món
i ells
i jo
.
i els seus ulls
i el meu somriure,
i la unió
i el temps
.
i el nostre plaer
i el nostre món
i les preguntes
i els meus dubtes
i els teus dubtes
i el nostre somni
i el cristal
.
i la ira
i el menyspreu
i la fractura
i els nostres resquills
i el malson
.
i soledat
i jo
i el temps
.
i ells
.
i dolor
i la meua rabia
i pensament
i comprensió
i adaptació
i el camí
i les teues respostes
.
i el meu infern
i la sortida?
i el temps
.
i l'oblit
i el record
i la meua vida
i el meu dolor
i el meu pensament
.
i somriure
i el meu record
i el temps
i jo
.
.
Quan jo no puc dormir, faig una cosa, despres de comprovar que no tinc o si tinc algu al meu costat (a qui observar dormint, una obsessió...), es llegir.
Quan jo no puc dormir i llegeixo, veig que al món hi ha gent que escriu el que a mi hem passa per dintre i aleshores ja puc dormir.
Quan jo no puc dormir i llegeixo ja puc dormir, perque hem tranquilitza saber que en algún lloc hi ha algú que tampoc pot dormir, escribint alguna cosa per a mi....
Quan tu no pugues dormir i despertes sense ningú al teu costat (sense mi) sabras, que estic en algún lloc, escribint alguna cosa per a tu....
.
3.4.7.5.3.1.7.3.5.4