NO puc entrar al meu blog!!!

dijous, d’abril 28, 2005 Edit This 4 Comments »
TORNA A ESTAR ESTE POST EL PRIMER, XQ TENIU UN MISSATGE MES QUE DESXIFRAR........ ;P
khfltkjs abilus vberkjv biud vgeirh vbñkw uecfyi welgcñoi wen
.
iwblvie ugbvpñiwuv kejrvn;ñsd kljvhn sdklv mns dlkvns´ld mnñs dlvmoi
.
jqoñ ejrvb ñoquier vhewr jvn´lvjiq eowrv nerv
.
iubv ñqoer jkvbpuie rvbkejrñv nsñkdjg vbk sjñvb sñvqgb ewu vbqewo
.
jbvñ oiuw ervb kvnx*cñ lkjvbqoew uvhberi ov eq ñoriuvbh qeri
.
iwgb oñu gvuwie ovbowe ñivb
.
Malediccions en arameu burdo per als del Google!!!!
Bahhhh!!!! no hem cal vorer el meu blog per a poder postejar!!!!
No podreu obligarme a deixar de transmetre els meus pensaments!!!
Bloggerbots lliures!!!
iub wei ufbiu3wc bliuerv !!!
4.14 + 4.2 + 1.5 + 3.3 + 6.3 + 3.3 + 6.5 + 2.8 + 2.4 + 5.9
Un premi per a qui desxifre el que vol dir el codi
Dos premis per a qui hem conteste en el mateix codi
La tentació: Els premis poden ser patonets.... :p
(cm eren aquells q es feien al coll??......jajjaja, cm m'agrada ficar el dit a la llaga i remoure ben en dins......es una UPP de grau II!!!)

4 comments:

Anònim ha dit...

aquells petons al coll que fan posar els pels de punta?

jeje

ja deus saber com són

i, com tu, tinc mal de cap x solucionar enigmes que no es poden buscar al google ... :-p

winck cluck

gabiel ha dit...

1st coment!!
no m extranya que no t deixen fer post, si els tractes de ixa manera...

x cert si q pense demarar la recompensa

(amb la meua brevetat habitual)
ciao pescao

Anònim ha dit...

xo em diras quina és la solució o no?

no sé com buscar-ho al google ...

i el que ha escrit abans dient que vol recompensa, ha dit que potser ho recompensaria amb un petó ... potser ...

jeje

Anònim ha dit...

xo qui son les pixorres estes? aneu a pixar a la via !! :-p

wincky