Jo!!!cm m'apetia aço....

dimecres, de maig 25, 2005 Edit This 1 Comment »

Fusió de blog i messenger:

krhyll@hotmail.com

una cosa q hem fa treure la llengua: cansarme escalant....o bufant, o altres coses....

coses que hem fan riure: pokes (no se....tu no!!!), q va, algunes coses hem fan riure....

coses que hem fan plorar: no plore (ja, ja, ja)

coses que hem fan posarme malalta: jo i la meua gilipollez en alguns moments!!!!

el regal perfecte: algo teu (d qui siga, vamos, q algu hem regale algo seu....es una ordre!!)

un peto per a....tots!! (el partiu q tinc els morros grans, pero....). On m'agrada mes??els del coll staven be??? (ja fa temps q no m'en fan!!!!si recordo l'ultim.....era n mini-muak al coll, timid....en fin!!!.....no!! el ultim m'el van fer la setmana passada!!!! jejeje.....), al palmell d la ma sta tb be!!! (t'el pots guardar...)

una foto: el sol posant-se a Down Patrik, un aplatja deserta, les meues muntanyes.....

una canço, millor un musica: BSO de El piano (i el guió q es bonissim...), tot el que siga de Beethoven, Across the Universe.....ske jo no podria viure sense els Beatles!!!!

una rosa..... per sant jordi (l'unic dia q val la pena gastarse els diners en roses), un altra flor : azahar o jasminer, segons la de psicosocials vol dir q interiorment soc fragil.... (ja, ja ,ja)

un noi.....mmmmmm, que tinga coll!!!! si no no se on vol q li pegue els mossos...q va, spose tots tenen coll...no??, enava a dir q tinguera mans....pero he pensat: i si no te coll??? bueno, no coneixere a ningú sense coll.....espere

1 comments:

Anònim ha dit...

un home sense coll? poc probable ...

sense mans ja és més probable, tot i que no gaire

i un home sense coll i sense mans ja deu ser impossible

aixi que la mida si que importa .... la del coll !!!!! jeje

winck