EL QUE MAI US VAIG CONTAR

dimecres, de maig 11, 2005 Edit This 0 Comments »
Enllaçant en Italo Calvino pasem del segle XX (encara q el baró rampant sta ambientat al XVIII), de l'Italia del segle XX a uns anys enrere: el barroc i el segle XVII, de la ma d'akest cuadre q coneixem......

L'historia (q es d'Ovidi) conta q Apolo estimà a Sibyl de Cumae, en Italia del sur. Ell la volgué sobornar oferint-li prolongar la seua vida tants anys com grans hi ha en un grapat de pols, a canvi de les seues abraçades. Ella el va rebutjar i ell va mantindre la seua promesa, la vida eterna pero una vida eterna sent una vella arpia.......

ja vaig dir que pensava: com som les dones de cabudes!!!!

Ara ve lo bo:
  • Perque conte aço???estic segura q hi serem 3 les persones que visitem el meu blog que coneixcam el cuadre, com a minim 3......
  • Que es el que mai us vaig contar??? El dia que varem arribar a Viena desde Praga jo stava molts cansada, cansada en tots els sentits, cansada per no haber dormit, cansada xq tenia el cap com un bombo de pensar en coses q ni mereixien ser pensades etc.... (tp mereixen ser escrites, ni recordades...). Arribem a l'hotel i demanem una habitacio doble (un llit per a mi....siiiii) i baixem al rebedor perque eixa mateixa vespraeeee teniem visita al palau de Maria Teresa (o d Sisi, o el q volgau) i mirant els fulls de propaganda del stand del costat de recepció vaig vorer unes exposicions sobre art brroc, clar, a mi el barroc no m'agrada, es mes hem fa repelús.....pero hi ha cert aspecte de la pintura barroca, les riveres, q no se xq, pero m'agrada......i mirant el full vaig dir-li a Lara: jo a exposicions barroques xq si no aniria, pero si trobara una exposició sobre un tal Rosa si que aniria xq te una riviera interessant, molt acord amb la meua visio de les dones.....total q anem al palau i comencem a vorer estances i arribem a la estança on es feien el te i quina va ser la meua sorpresa quan hem vaig trobar de cara (anava al costat de la guia en primera fila) amb el tapiç original regal de Rosa a la emperatriu Maria Teresa anomenat "La rivera, amb Sibyl de Cumae i Apolo"...... i quan la guià digue: no lo sabreis pero este es un tapiz original..... jo hem vaig sentir confusa, unes setmanes avans haviem parlat del cuadre!!!! i m'apareix en Viena!!!! i es d'eixes coses q dius??? stara fet a posta?? pot una persona buscar un cuadre q segur q vore??? (la gent no es aixina....en fins q stava jo cm rara!!! pero se m'oblidà pronter xq fins avui q no m'ha vingt al cap...)