Fem un breack??

dissabte, de maig 14, 2005 Edit This 0 Comments »
Ja se q estem en Italia, que no hem acabat encara el Calvino......tinc moltes coses q cntar-vos encara......pero tornem uns minuts al titol del blog, el perquè del nou titol i tornem a parlar de la paraula:
.
Tal com vaig dir fa poc a algú l'objectiu bàsic es fer-te sentir exactament com estas sentin-te ara i cm t'auras sentit alguna vegada al llegir el que escric, que escric per a tu
que pense en tu quan escric, que a tu van dirigides les cançons, que eres tu la persona que inspira els meus escrits.....sento molt que no siga aixina, la meua intenció es abarcar quantes més alusions posibles millor, perque aixins no perdré la constancia en el temps i cualsevol persona, cualsevol dia es puga identificar en el món que diguem "he creat".
Tot el que pugues sentir dintre d'aquest món irreal, al llegir, es producte de la teua imaginació, es com als llibres, l'escriptor no escriu per a tu, tu mai seras el protagonista, sino que el autor haurà fet un bon treball si consegueix que vullgues ser-ho....
Els sentiments que expresse moltes vegades no son meus, no es q no siguen reals, pero no es el q a mi hem pasa (moltes vegades si) pero es el q li passa a la gent q m'envolta o es la meua forma de crear una "cuna" per a que cuan tu et sentes aixina pugues vindre al meu blog i gitar-te un poquet a llegir coses que estiguen d'acord en com et sents
.
Algo que quedaria resumit en els posts que a partir d'ara intercalaré en els meus escrits i que portaran com a titol:
.
Si...