cireres dolces......as sweet as a....

dimarts, de maig 24, 2005 Edit This 0 Comments »
avui tinc un dia nose.....es un dia no se especial, no es un no se trist es un no se innopi..... (un diccionari????)
A vere q ens situem q portem uns dies.......entre cireres i cireros.....
Stavem a Italia i....ens quedavem allà!!!
xq voliem anar a Cuba, pero creuar el xarco.....
avans anirem a pels Austriacs!!!
be, acabem quant avans en Italia o mes be, en Botezelli.....
jajaj, reconegut cosí de la dona de l'expresident d'eixe pais anomenat Espanya
(jo no hi visc allí...pero tinc eixa gracias per als xistes.....):
  1. T'agraden les cireres?? (a mi molt)
  2. N'hem a començar.... lo de dalt ni cas...
  3. Venus i jo: quan estudiava segón d'ESO (a Sella, el meu cooleeeee) jo ja sabia cosetes sobre la grècia clasica, tenim algún llibre per casa (a part de moltes fotos, anfores i figuretes de deeses....). Tenia que escriure una redacció sobre una deesa o un deu que ens agradés....jo ja tenia ment masoquisteta i anti-tot-lo-que-tinga-que-vorer-en-els-homes aixins que vaig elegir a Afrodita, deesa/planeta del meu signe astral i que hem venia prou a la ment xq a Woody Allen tb li agrada i tenim tantes coses en comú......(teniu q vorer la peli....Poderosa Afrodita....) i que va neixer de la seguent manera:
  4. Vaig dir un dia, pobrets el ous d'Urà.......i efectivament, a Urà li van tallar els hüitos..... (per ficarlos on no devia, cm es tindria q fer en molts homes en l'actualitat!!!), bueno "li van"....el va castrar el seu propi fill però.....val!! els hüitos els van tirar al mar (el de chipre'??) i qui va neixer q un pintor Italià va retratar a la perfeccio??? Afrodita-Venus (que mania tenien els romans de cambiar tot lo grec). Mes dades: protectora de Paris y Troya....(al Orlando Bloom!!! q liiiiiiiista), "amante de la sonrisa y trenzadora de enganyos" (hem sonen???)........
  5. en fin!!! ja sta q vaig a dinar!!
  6. Arevoire como dijo.....
  7. Muakajjajaajja
  8. Winkis
  9. Clukis
  10. Nanit
  11. a10 sia1