Es fa saber

diumenge, de maig 08, 2005 Edit This 1 Comment »
Per causes no desconegudes (1/2 kilo de sugus de llima tenen la culpa) lo de l'altre dia va ser una depressió dolça d'eixes tipiques q hem donen........aixo si he decidit donar una nova imatge al meu blog, i el que es el mateix i millor, un gir al rumb del globus amb el que vole pel mon dels meus pensaments >>>> nis/noies, el globus perdia altura i com m'he adonat a temps, he decidit prescindir d'alguns dels saquets akestos q pengen de la part de dalt de la cistella.....(en la metafora de la vida reial, deixar de calfar-me el cap per "gilipolleces" i aclarar els meus pensaments.....bueno, mes ve tirar els draps bruts a les escombreries i comprar-ne de nous....)
Resum: el blog patira el canvi

1 comments:

Anònim ha dit...

i x aixo has hagut de treure el meu link? :-p

winck