Tëm@ dël dI@ : L@ s@ntissim@ trInIt@t >>>> D@vid d M@rI@, M@lú i A. S@nz

dilluns, d’octubre 18, 2004 Edit This 3 Comments »
........... i algunos os preguntareis, i en les vostres ments catalanes q avans d'aixo tingueren uns antepassats arabs q no us o creieu y que somos to2 unos fariseos:
q cony (en castellàs molt paregut) es este tema????
es una discussió q nos ha sorgit/surgido al Juanan/Joanan y/i a mi a l'hora del esntrepà/ Bread and cheese time......... me paaaaartoooooooooo (lo q t ser greciosa).
Resulta q les lletres stan escrites sempre pel mateix (a.sanz o el q se les escriga a ell), tota la musica sona igual i les lletres, i els acordes, i la tonalitat....... es a dir son la mateixa persona en tres formes diferents, i qui pot star darrere d'aquest entramat financier??? la jeidy, q despres d ntrar x la porta gran al cinema espanyol amb la pelicula-documental-musical ISI.DISI, es la capa de la maaaaaafia...... (vamos juntos hasta Italiaaaa..........)
Res més, jo ho deixo en el aire, opineeeeeeeennnnn........... xfa
(para opiniones: denle al link ese q pone algo como post a comment o comment, i a post a comment like anonymous o algo aixina, jo esque no hem comente.......)

3 comments:

Anònim ha dit...

jo crec que la gran conspiradora és la heidi, com bé has dit. De fet, es comenta que és la dona de bin laden ...

i si, ets molt greciosa ... :-p

Anònim ha dit...

Ets tu???? xq a :p mai li haviem posat nas..... ja t'ho preguntaré...... sigues qui sigues, anonimous q sapigues q a aquest blog a qui treu la llengua li fem un mos (ske no es el tipus d post q escrius.....ja hem dirás)


Jo

Anònim ha dit...

:-p jo sempre li poso nas ... :-p

Jo