AVUI

divendres, d’octubre 22, 2004 Edit This 0 Comments »
Avui m’apetia esccriure algo…….. i tota la resta d dies tb m’ha apetit aixins q fare un mini resúm:
Dilluns: realmnt no el recorde……..ejem……no deguera passar res important, bueno si, va començar l’assignatura d “Clinica Avanzada”
Dimarts: Tb van passar coses, pero q tp les recorde………jejejeje, ske recordar un divendres el q va passar (tindria q haver escrit)
*He fet una revisió d les converses q vaig mantindre aquels dies al Messenger (ara, aquells d vosaltres q no sabieu q les guardo ja ho sabeu), en busqueda d’alguna cosa i ge trobat (ncara q buscar en ls converses quilometriques d txus es un poc llarguet????): vaig començar a correr……jo i Lara, mireu si som gosses q no hem fet ni 2 dies; q txus el dilluns va surtir a la portada del Punt i q el dimarts no vaig anar a clase a ls 2 ultimes…….. i q encara hi ha gent q es sorprén xq coneix al Potter
Dimecres: Hi ha algo q es ser dolç cm les castanyes (i q ls castanyes sempre tenen una clofolla de punxes); el seguent va en castellà xq es un pensamnt d’aquell dia: hoy me he dado cuenta d cuanto t quiero, esta claro q no es amar, es querer, es amistad, no es nada metafisico, es simple, hoy he pensado en ti (en clase d psiquiatria…… t preguntarás xq, pero pasarme 2 horas escuchando hablar sobre Ana i Mia……. Me has venido a la cabeza), me has venido a la cabeza tu i todo el dolor d hace 6 años………menos mal q el tiempo lo cura todo, aunque creo q no del todo………. nos vemos preciosa!!!!!
Dijous: Tenia moltes ganes d parlar en algú, d’explicarli el q hem passava, pero no el vaig trobar (tp vaig fer massa x buscar-t, si enjego i no i ets hem foto amb els rollos xungos i hem menjo el cap, no tinc la culpa jo d’utilitzar-t d confesor!!!!! Ni tu tp) aixins q li vaig ocupar la vesprada al pastisset………. (cm sempre dspres d 4 hores intensetes una e troba molt millor, i ja no et necesita…….ejem!!!)
Divendres: Avui en classe he aprés q els cascos d les motos a mes a mes d protejisrte el cap fan mal (jejejjejej), encara q sigues baixet (aixó a sigue Marisa q va posant cascos x a q us feu un Traumatismo Craneo Encefalico Grave i enxufar-vos a un respirador…… :p)

FI DE LA SETMANA (Dma +)