Clochette

dimarts, d’octubre 12, 2004 Edit This 0 Comments »
Cm molts sabeu la primera foto/ dibuix q vaig posar va ser la d la "Campaneta" d Peter Pan (el d Loisel), i avui us posare un poc més sobre aquesta mini jo (algo cm els jo d Freud pero a la meua manera).
Començarem x una descripcio en francés:
"Cette fée là, c'est un p'tit morceau de gâteau nappé de susceptibilité"
Si sabeu francés, ja sabeu xq m'identifico, i si no........... correu a x el diccionari francés-català (el de Larousse es prou bo........jejeje fent publicitat d la familia....). I més joietes en francés q la descriuen " Capricieuse, coquette et jalouse", toma ya!!! Ara us posare uns dibuixets d l'autor......... (tb m'agrada el comic "La Quête de l'oiseau du Temps", eske akest home dibuixa molt be a ls dones..........)