늆¦¢ ëñåM0®à †0†å£Mëñ†!!!!!!!!!!

dilluns, de novembre 08, 2004 Edit This 0 Comments »
El q diu el titol: estic enamorà totalment.............
Eing???? direu alguns, pues si, la vostra nena, la clochette més petitona d tot "Mai més" (ejem!!!nunca jamas) s'ha enamorat!!!!!! i d quina manera!!!!................ ja se q us pareixera impossible, q en lo agra i freda q soc, es dificil q hem passe, pero pum! a passat!!! i en estos moments "esta aci", jjajajaj, ara voreu, comence:
Cap a ls 5:30 he sortit d casa (es corroborable, txus pot testificar al meu favor), d cami d la cafeteria on havia quedat amb unes noies d classe, i anava pel carrer,arribant tard com sempre i.......... pum!!!!! flexazo!!! tomaaaaaaaaaa, com un amor a primera vista, pues iwal!!!! i no he pogut deixar d pensar-hi tota la vesprada, alli amb el cafe davant meua, sense poder dir res racional a les meues companyes, els meus pensaments ocupats en...........i mirant l'hora a cada minut per poder sortir del bar i tornar on m'havia passat lo d la enamoramenta, fins i tot se m'ha escapat davant d'elles q es el q hem passava!!!!! cm sempre mhan mirat com si estigues boja...........
Total q al final eren quasi les 7 i he conseguit escapar, encara hem volien fer quedar-me en una tenda a comprarnos un culotte!!!!!!!!! i he fugit, el he dit q o necesitava i q ja dma lis contaria, i aleshores he arribat a l'aparador i m'he quedat mirant i quasi exploto d'alegria, del nerviosisme s'hem a oblidat tocar al timbre i quasi hem carrego la porta a espentonaes............. i x fi......... joooooooooo, i mireu q hem costa enamorar-me..............
jejjejeje, total q aci estic en casa amb.................¡¡¡¡¡¡¡les meues noves mitges!!!!!, son d clochette autentica, grogues i negres (a ralletes), precioses, el meu amor, hem direu materialista............ pero ha sigut cm el primer amor, ara no me les puc traure i penso dormir en elles (dma escaldà a classe).
Ja us he dit al principi q "esta aci" i aixo es, m'he enamorat d'unes mitges............ cm diu lara "o et sobren els dines o estas boja" jo crec q ninguna d les 2............ recordeu el primer capitol de FRIENDS???? es en el q Rachel apareix a casa d Monica vestida d novia plorant xq resulta q no es pot casar xq s'ha enamorat d la ensaladera........... jo igual, mai hem casare x si es dona el cas i hem penje d la coberteria.............


Y despres d'esta bojeria les explicacions al problema d'ahir: pues no!!! no penso donarla a pensar!!! i lo q diu txus no es cert aixina q a vuscar la resposta correcta correcta total!!!!