dilluns, de novembre 08, 2004 Edit This 0 Comments »
Jejjejejej, i direu: i akest paio???? pues res, pasava por aki........... tot ve a una conversa q vaig tindre el dissabte x la nit, ara us contaré (no es el meu blog!!!!! pues pose les fotos q hem dona la gana!!!!!) Posted by Hello

A lo q anava, la conversa del dissabte x la nit amb itxia.......... resulta q stavem veient la serie aquesta q fan a la primera, ske ja no feien res + interessant, i estavem les dos alli gitadetes a l'alfombra tapades fins les orelles amb la manteta i amb tot d coixins i criticant als nois d la serie i varem concluir q nosaltres mai ens enfadarem per u noi. I aixo???? pues q a ella li agraden més be clarets de pel, pell i ulls i jo hem pirre pels morenos (tinc una deriaaaaaaaa) i sobre tot d mans grans............, es algo, no se si tendria q ser diferent (xq en akestos moments estic super penja d'un super noi q no es molt morenet diguerem...........bueno, mig-mig, ......FD>FD)............. total, q lo meu son els italians, com diria Sendoa els caprinos q hem tornen bojaaaaaaa...........jejejjeje, el resum d tot aço es simple, avui m'he adonat d q les noies i els nois som egoistes) q ens agrada molt q tots i totes estiguen pendents d nosaltres, encara q intentem ser humils.............. i clar he pensat q xq no ser egoista??? tots els italianets x a mi i prou (sobre tot un q..............aissssssss, ja stic desvariant!!!)

Pues res noies a disfrutar del Bovva i nois us foteu!!!! a veure noi fins q torne a postejar!!!!