FDTD

dissabte, de novembre 06, 2004 Edit This 3 Comments »


Jejejejeje, ara endevineu d q son les sigles q donen titol al post amb una pista, una extracció del guió original del director d una d ls pelicules q més m'agraden (x suposat us pose l'extracció en original):


RICHARD
Did ya mean what you said back there?

Kate turns to him.
KATE
What?

RICHARD
In the room. Were you serious, or were
you just foolin' around? I'm just
bringing it up, 'cause if you really
want me to do that for you, I will.

KATE
Do what?

RICHARD
(in a whisper)
What you said to me in the room.

KATE
(whispers back)
What did I say?

RICHARD
(whisper)
You asked me if I would --

SETH (O.S.)
Richard!

RICHARD
(to Seth)
What?
Seth and Jacob.

SETH
I told you to watch those kids, I didn't say
talk to 'em. You guys ain't got nothin' to say
to one another. So cut the chatter.
Richard turns to Kate.

RICHARD
(quiet)
We'll talk later.

Kate still hasn't a clue what he means.



*si després d'endevinar-ho us apeteix tindre el manuscrit del guió a ls mans m'el demaneu.....

3 comments:

Anònim ha dit...

millor que calli ... jeje winck cluck

Anònim ha dit...

si, millor q callis, pero et juro q el proxim et costarà d'endevinar........... (conten cm a regal ls paperetes d la loteria???? son 2.........)

Anònim ha dit...

evidentment que no compten ... encara hi surts guanyant tu amb un sol número ...