no m'agrada

dilluns, de setembre 24, 2007 Edit This 0 Comments »
mmmm....
que!??!?!?!
no m'agrada quan hem pose aixina, aixina de trista... plore, vomite i hiperventile continuament (també moqueje pero aixo no queda be de dir-ho, no es massa sexy), hem fan mal les dents de fer força en la boca, hem tremolen les cames i no menje o bec en hores, tot hem molesta, inclós que els meus amics no hem truquen per anar al cine a vore una peli que ja havia vist, pero que volia anar a vorer perque hem queden 2 dies a este pais i volia estar en ells. Tampoc m'agrada quan hem pose a chillar i a dir als meus amics que son uns insensibles i que no importa el que no hagen fet perque en una setmana ens oblidarem d'aço, i ens uns dies mes ens oblidarem els noms i fins i tot arribarà un moment en el que ens oblidem de les cares i res importe perque seran tot tonteries de una epoca de la teua vida que no recordaras perque haurà coses més importants...
per que?
no se, pero haurà un moment en el que moltes coses seran més importants que els amics, no se, la feina i la familia?
...
val, no deixem que ocòrrega!!
i deixa de hiperventilar que no se t'enten!!

=(