update 5/5/6

divendres, de maig 05, 2006 Edit This 2 Comments »

M'encanta la foto....cel blau, com el d'akestos dies, llibres, com els 3 que he tardat en escollir casi 2 hores a la llibreria......

no estic jo massa d'humor avui pero feia uns dies que m'apetia escriure.....

treballe en un mig retard que l'unic q te de bo es que es la cosa mes amable del mon en els pacients, encara que despres se li olvide tot..... tambe ex-treballava en un retard i ara que ja m'havia liurat de les seues tonteries clava la gamba fins al coll i hem toca solventar l'error, aki la gent posa denuncies per tot i la meua companya m'ha proposat fer un medical incident form..... ho penssare per tot els bons moments que hem passat

primer contacte en els veins d'enfront, que ens han donat la clau del pati de la nostra cuina!!!! clau que portavem demanant 2 mesos a l'agencia!!!! i m'apareix un d'ells, q d la desesperacio ens ha paregut hasta passable i tot, i hem diu hola!!! i jo en la meua cara de {que pesat que eres, que no mires a traves del cristal, que no saludes, que ni et creues en mi pel carrer!!!} i resulta que el noi de bona fe ens portava la clau, tal ha sigut l'alegria que l'he convidat a pasar a la cuina i tot i ara les festes ja les fem tots en el pati (feina per a estos dies es rentar el cuartet de bany que hi ha al pati.....)

ahir era jo la alegria personificada, el finde que baixe a casa era el finde del mediatic!!!.... tururu!!!! el finde del mediatic es el seguent!!! aaaaaghhhhhhh, i clar com no seran les llagrimes de santa marta..... no pense ixir, no per la vila..... q rollo.....

avui he anat a revelar fotos i no les tinc fins disabte a la tarde...... aghhhhhhhh, ara que ho pense treballe tots els dies fins dijous i m'hen vaig divendres..... morire, si avui es el segon dia i estic mig morta......aaaaaaghhhhhhh

bueno aixo es tot, ja enviare mes noticies!!!! dewwwwwwwwww

2 comments:

Anònim ha dit...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anònim ha dit...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»