EL MEU SUBRREALISTA CAP D'ANY

dissabte, de gener 01, 2005 Edit This 0 Comments »
Aquest any cm molts sabreu no tenia ganes de celebrar res, que li farem, soc rareta.
En un principi deprés de decidir no anar a sopar com tots els anys en les noies del Paracamà, el meu plà arternatiu era anar al Refu.
Pero el plà alternatiu va canviar, ja que com el Refu aquestos Nadals s'havia plenat de alemanys rarets, anavem a passar un soparet de cap d 'any d'enteses......... cada vegada la meua ideia de passar el cap d'any ficadeta al llit amb el meu llibre de harry potter hem cridava més (està interessant fer-li un repàs en angles).......
Cap a les 17 hores (hora zulu no, xfavor, jejejje), els plans havien canviat, sopavem a la meua antiga casa, la del Barranc de l'Arch, la nova casa de Rosalina i Naxo. Aixins que hem vaig posar mans a la feina i en 45 minutets ja tenia fet un Pie al més pur estil d'aquí, perque en vegada d'anar plenet de fruites al estil americà portava codony i anous garrapinyades (no se, fregides amb mantega i sucre).
Cap a les 20 hores ja estavem cuasi tots a casa de Rosalina i Naxo, cuasi tots vol dir que stavem els anfitrions + Itxi i jo (una multitud!!!!) i l'unic que faltava era Jose, que segurament estava cuinant alguna coseta amb la que enverinarnos!!!!
Per fi va arribar Jose amb uns pebrots farcits amb arroç i verduretes, mmmmmmm, bonissims si no fos perque staven per fer (necesitaven uns 40 minutets de forn per a que el pebrot es torrara........) aixins que van començar a produir-se les coses extranyes de la nit:
Qui es pot imaginar que estaria a les 20:30 de la nit amb la Berlingo, per un camí de terra, amb una safata plena de pebrots vermells cruus, cami a casa (res, a 10 minutests) escoltant RNE 3, on posaven una reposició de musiques que hi anava des de chirigottes, cançons cutres canaries a musica grega.........
Un hora més tard ja estaven els pebrots, aixins que cap a les 22:00 varem començar a sopar:
MENÚ
1er plat: noddles de farina d'arrós amb salmó
2on plat: noddles de farina d'arrós a la bolognesa
3er plat: pebrots farcits d'arroç amb verduretes i salsa especial
(jose no volia dornar la receta pero era bechamel+ seba+pebre+alguna porcada més)
Postre: el meu pie i te aromatic
Beguda: Hi havia molt vi (que no vaig tastar), lambrusco, cava i aigua
A les 23:30 ja estavem en el sofà de casa d'Itxi mig adormides (Rosalina treballava l'endemà, Naxo es moria de son i Jose tenia mal de cap). Vàren començar les campanades:
dong, obro un ull,
dong, tanco l'ull,
dong, intento alçar-me,
dong, m'incorpore al sofà,
dong, tinc son,
dong, obro els ulls,
dong, escolto com sonen les campanes a la radio,
dong, desperto a itxi,
dong, vaig cap a la font on sta el raïm,
dong, escullo un fruit,
dong, miro el fruit,
dong, menjo l'unic raïm de la nit
L'any que ve sols tindré sort al Desembre!!!!!
Torn e a dormir, posant avans el despertador a les 2 del matí........
Sona el despertador a les 2, tinc tanta calor que la meua veu cuasi no es sent, consegueixo dir:
-itxi, levanta que son las 2....
-tu tienes ganas??
-no, i tu??
-tampoco
-.........
-Saraaaaaaaaa!!!!!!!! que son las tres!!!!! despierta!!!
Recordo poc mes despres de muntar a la Berlingo, aixo si el meu llitet..........
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!